Sunday, January 30, 2011

Jeg vil være vellykket  trener. Jeg ønsker å trenehver dag, selv om det er en tur med hunden, eller enrask spasertur rundt i parken. Men når jeg gjør de'enkle' ting, føles det ikke som en treningsøkt for meg.

Jeg er ikke helt sikker på hvorfor hjernen min erprogrammert til å tenke på den måten. Hvorfor er jegmentalt  hardt med meg selv for å oppnå de småtingene? Er det fordi jeg legger for mye press  meg selv? Er det fordi jeg ikke ser raske nok resultater?Jeg vet virkelig ikke, men jeg antar at forklarer hvorforjeg fortsatt på denne reisen for å miste den sammevekten jeg har mistet flere ganger, om igjen. Jeg skalholde et enormt vellykket vektreduksjon akkurat .Men jeg er ikke det.

Det er på tide å slutte å lage unnskyldninger og skapenoen gode vaner. Vaner som er bare en livsstil. Vanersom jeg kan gjøre i stedet for å lage unnskyldninger forhvorfor jeg kan ikke.