Monday, January 17, 2011

Nedtelling til jul

Denne uken er fullpakket med prøvene til våre Christmas Story drama presentasjon. Med bare fire dager igjen før vi julegudstjeneste denne søndagen og prøver å gå sent på natt, jeg er så takknemlig for en fantastisk søt og morsom kastet og ekstremt støttende-koordinatorer. Fyrene, hvis du leser dette, bare vet at du er den mest tålmodige, søte og støttende gjeng, og jeg setter pris på dere alle så mye!

Tok disse bildene på Suntec City nær Esplanade MRT inngangen. Jul på Suntec City. Jeg kunne ikke vente med å bruke min Pink Paislee Father Christmas papirer og disse var perfekte bilder! Legg til en Sizzix Originals Christmas Tree dør (# 654987), en Making Memories birdie epoxy klistremerke og noen journaling klistremerker fra 7Gypsies, og her er min første layout for julen sesongen!